Het nieuws komt van WhatsApp-baas Jan Koum die de plannen in een interview met Alexander Klopping uit de doeken deed. Wanneer de abonnementen ingaan, kon Jan Koum nog niet zeggen maar het zou zeker dit jaar nog moeten komen. De prijzen van de abonnementsvormen zijn gelijk aan die van Android: 0,89 euro voor 1 jaar, 2,40 voor drie jaar en 3,34 voor vijf jaar. Android-, Windows Phone- en Blackberry-gebruikers hebben op zich wel een streepje voor omdat zij de app een jaar lang gratis mogen gebruiken en deze periode in veel gevallen is verlengd.
Voor iedereen die erover denkt om WhatsApp te gaan gebruiken, doet er dus verstandig aan om de app aan te schaffen voordat de abonnementsvormen ingaan want de aanschafprijs ligt gelijk aan het goedkoopste (1 jaar) abonnement.
[Via: Macworld]

















