We schreven al eerder over het plan van Frank lee om Pong, een Atari-spel uit 1972, op de Cira Centre van 133 meter hoog te spelen. Afgelopen vrijdag was het dan zover en konden mensen via een laptop het spel op het gebouw spelen. Het begon niet heel voortvarend aangezien er wat connectieproblemen waren maar toen het uiteindelijk werkte was het resultaat er ook naar. Pong spelen op een gebouw van 133 meter! Zie de video hieronder om een indruk te krijgen:
Voor een uitgebreid achtergrondartikel over de totstandkoming van dit evenement (heeft 5 jaar geduurd) zie dit artikel op Arstechnica.

















