Media Center Master - Beheer uw films en tv-series

Geplaatst: 17 november 2015 - 10:00

Aangepast: 12 september 2022 - 14:55

Media Center Master - Beheer uw films en tv-series

Liefhebbers van films en tv-series worden verwend met een almaar toenemend aanbod aan handige programma’s om hun collectie mee te beheren, te bekijken en uit te breiden. De nieuwste parel op dat gebied is Media Center Master, een tip van Soufian. Dit programma kan om te beginnen je collectie scannen en vaak volautomatisch allerlei informatie ophalen, zoals acteurs, regisseur, filmposter, enzovoort. De opgehaalde metadata kan vervolgens dienst doen om snel films of afleveringen te vinden, ook wanneer u het programma laat samenwerken met bijvoorbeeld Windows Media Center of XBMC. De gevonden metadata kan bovendien worden gebruikt bij het hernoemen van bestanden.

Missen we ook zaken? Tja, de gratis versie zoekt niet automatisch naar ondertitels en downloadt ook niet zelf afleveringen of films. Wie echter zelf zijn downloads wil controleren, heeft aan MCM een prima filmbeheerder.

Media Center Master is hier direct te downloaden.