ID.nl logo
Site maken zonder html-kennis met RocketCake
© PXimport
Huis

Site maken zonder html-kennis met RocketCake

Site maken zonder html-kennis? Online editors om websites te bouwen winnen terrein, vaak vanwege onder meer de mooie sjablonen. Wil je liever niet beginnen vanaf zo’n kant-en-klaar ontwerp, dat vaak alsnog eindigt in een betaalde optie, dan heb je aan RocketCake een desktop-programma waarmee je van niets een mooie site bouwt.

Het Engelstalige programma bevat slechts vijftien templates (sjablonen) ter inspiratie. Het is het de bedoeling dat je met RocketCake een eigen site creëert die je later makkelijk kunt updaten. RocketCake is een zogeheten WYSIWYG-editor. Je hoeft dus geen html-codes te typen. Je stelt je eigen site samen door elementen op het werkvlak te plaatsen en de zaak daarna te uploaden. Elementen zijn tekstvakken, knoppen, afbeeldingen, menu’s, diashows, filmpjes, audiofragmenten en meer. Wat RocketCake bijzonder maakt, is dat het een editor is om zogeheten responsive websites te bouwen. Zo’n responsive website is mobielvriendelijk, want de opmaak past zich aan het scherm aan van het toestel waarmee iemand de site bezoekt.

Een responsive webpagina blijft er netjes uitzien, of je die op een grote monitor bekijkt of een klein smartphonescherm. Hiervoor zal de website een aantal onderdelen aanpassen, zoals de lettergrootte, de rangschikking van bepaalde elementen en de manier hoe het menu op het scherm staat.

Download RocketCake hier. Er is een versie voor Windows en een voor macOS. In deze workshop gebruiken we de gratis editie. Daarmee maak je makkelijk een vlot werkende responsive website. Er is ook een professionele editie van RocketCake, die 39 euro kost. Met de professionele versie mag je een onbeperkt aantal websites maken. Ook zit er css-ondersteuning bij, waarmee je snel opmaakstijlen aanpast op een hele site. Versie 3.1 van RocketCake werd verbeterd zodat je website beter scoort bij Google en andere zoekmachines. Verder bevat de gratis versie een paar functies die vroeger alleen in de betaalde editie zaten.

Werkomgeving en weergave

Bovenaan in de werkomgeving staat de balk met knoppen om een nieuwe pagina toe te voegen, om een preview te bekijken met Internet Explorer en om de website te publiceren op internet. Rechts vind je de Toolset met alle elementen die je op een webpagina kunt plaatsen. Bovenaan links zie je de structuur van alle pagina’s van je website.

Daaronder staan de Properties. Hier wijzig je de eigenschappen van ieder element dat je selecteert. Stel dat je een afbeelding wilt toevoegen aan een pagina, dan selecteer je in de Properties het afbeeldingsbestand en geef je aan of de afbeelding afgeronde of scherpe hoeken moet hebben enzovoort…

©PXimport

Helemaal onderaan bepaal je de weergavebreedte. Standaard is dat de Desktop-weergave. Via het kleine uitklapmenu linksonder kun je ook werken in de weergave van een aantal populaire mobiele apparaten, zoals de iPhone, iPad, Samsung Galaxy, LG… Vind je in dit menu niet de gewenste breedte, dan kun je ook Custom selecteren en via een schuifje de breedte aangeven die op het scherm moet verschijnen. Die breedte-instelling is belangrijk voor het bepalen van de breekpunten, die we verderop bespreken.

Kleuren en homepage

Laten we beginnen met de homepage. In dit voorbeeld maken we de website van een ambitieuze rockband. In plaats van te beginnen met een sjabloon kies je Empty page. Het gedeelte Properties zal zich aanpassen aan ieder element dat je selecteert. Klik bijvoorbeeld op de achtergrond van de eerste pagina, dan kun je bij BackgroundColor een achtergrondkleur selecteren. Standaard staat daar 000000, de html-code voor wit. Door op het vakje met de drie puntjes te klikken hal je de kleurenkiezer tevoorschijn. In de Properties geef je deze webpagina een titel. Die zal straks bovenaan in het browservenster verschijnen. De naam van de homepage laat je op index.html staan. Een browser zoekt altijd naar de index-pagina om als homepage te tonen.

Eronder bepaal je de kleuren van de vier soorten hyperlinks. LinkColor bepaalt de kleur van de links die nog niet zijn bezocht, LinkColorActive slaat op links die iemand op dit moment bezoekt, LinkColorHover is de kleur van een link waar de muisaanwijzer naar wijst en LinkColorVisited slaat op links die iemand al heeft bezocht.

©PXimport

Navigatiebalk en introbeeld

Om een navigatiebalk te plaatsen selecteer je in de Toolset het item Navigation Menu en klik je daarna op het werkvlak. In deze navigatiebalk typ je de menu-items waarvoor je webpagina’s wilt aanmaken. Houd de namen van die items kort. In ons voorbeeld zijn dat The band, Who, Where, When, Why en Media. Bovenaan staan de knoppen om de tekst van die navigatie-items op te maken. Als je op de navigatiebalk zelf klikt, dan pas je in de Properties de kleur en de vorm aan van de balk. Zo kun je BackGroundMode kiezen voor Color, Image, Gradient en Styled Button. In Gradient bepaal je de kleurtinten van de overgang en in Styled Button krijgt de menubalk een bol uiterlijk.

We willen ook een banner of introbeeld toevoegen. Daarvoor plaats je eerst het item Container. In de Properties bij ImageNameklik je op de drie puntjes om het plaatje dat je vooraf hebt klaargemaakt, te selecteren. Als het te groot is, vraagt RocketCake of het de afbeeldingsgrootte mag aanpassen. Dat mag. De titel ‘Mad Dog’ die je bovenaan dit artikel op de banner ziet, hebben we zelf aan het plaatje toegevoegd met een ander programma. In principe kun je ook tekst met het item Floating Text over een afbeelding plaatsen. Dit geeft helaas een onvoorspelbaar resultaat op mobiele apparaten.

Ben je tevreden, sla dan het werkbestand ergens op de harde schijf op als .rcd-bestand.

Kolommen

Onder de banner wil je de thuispagina van inhoud voorzien in één, twee of drie kolommen. Daarvoor kies je in Toolset het item Container with Columns. RocketCake vraagt hoeveel kolommen je wilt hebben. Ook wil de applicatie weten wat de minimale breedte is van een kolom. Wij kiezen hier voor twee kolommen en de standaardinstelling 150. Dat betekent dat op een breed scherm de kolommen netjes naast elkaar te zien zijn. Als een kolom op een klein scherm kleiner wordt dan 150 pixels dan zal die niet meer naast, maar onder de vorige kolom verschijnen.

In dit voorbeeld stellen we via de Properties de linkerkolom in op MinWidth 500. 500 is het breekpunt voor de linkerkolom. Als de schermbreedte te klein wordt, zal de bezoeker de inhoud van de rechterkolom onder de linkerkolom lezen. Bovendien hebben we de banner ingesteld op MaxWidth 1000.

©PXimport

Om de rechterkolom smaller te maken dan de linker, klik je eerst op de linkerkolom. De Size staat daar standaard op 50%, auto. Wijzig dat bijvoorbeeld in 70%, auto. Hierdoor floept de tweede kolom tijdelijk onder de eerste. Dit los je op als je op de tweede kolom klikt en bij Size 30%, auto invult. Hierdoor krijg je een 70/30-verhouding. Daarna vul je de kolommen met tekst, die je ook vormgeeft zoals met een tekstverwerker. In zo’n kolom kun je vanuit de Toolset ook Headings (kopjes) toevoegen. Dankzij Heading 1, 2, 3 blijven de kopjes goed uitzien.

Om een afbeelding toe te voegen plaats je de cursor in de tekst en klik je in de Toolset op Image. Daarna navigeer je naar de locatie waar de afbeelding wacht. Klik af en toe op de knop Preview om je werk in een browser te bekijken.

Als je op zo’n tekstkolom klikt, zie je in de Properties dat de Padding standaard is ingesteld op 10, 10, 10, 10. De Padding is de afstand van de tekst tot de kolomrand. Het eerste getal slaat op bovenaan, het tweede op onderaan, het derde op rechts en het vierde op links. Als je in een tekstvak wat meer padding aan de rechterkant wilt, moet je de derde waarde instellen op bijvoorbeeld 20.

Padding is dus de afstand aan de binnenkant van een vak, Margin is de afstand aan de buitenzijde. Als je wat meer ruimte wilt tussen de onderkant van de foto en de bovenkant van de tekst die daaronder staat, dan wijzig je de Margin van 0, 0, 0, 0 in bijvoorbeeld 0, 10, 0, 0.

Extra pagina’s

Nu de homepage klaar is, wil je natuurlijk meer pagina’s maken voor je project. Dat gaat met de knop Add Page. Het programma vraagt of je een volledige nieuwe pagina wilt aanmaken of een kopie van een reeds bestaande webpagina. In dit voorbeeld maken we gebruik van de stijl van onze homepage: de zwarte achtergrond, het lettertype, de lettergrootte, de breedte van container… Dus gaan we voor de tweede optie. Daarna halen we de banner weg en wijzigen we de inhoud van de tekstcontainer.

Wil je onderaan iedere pagina een footer, dan voeg je ook daar een Container of Container with Columns toe en typ je bijvoorbeeld de contactinformatie of de copyrightgegevens. Speciale tekens zoals het copyrightsymbool zijn niet direct met het toetsenbord in te voeren. In RocketCake kies je zulke speciale tekens via het menu Insert, Insert Text Symbol.

©PXimport

Koppelingen

Je wilt natuurlijk dat de knoppen in het navigatiemenu verwijzen naar de juiste pagina’s. Hiervoor selecteer je eerst de knop in het navigatiemenu en klik je dan op de knop met het kettinkje. Of je drukt op de rechtermuisknop en kiest Insert hyperlink. Hierdoor opent een keuzevenstertje waar je moet kiezen tussen linken naar een externe webpagina, een e-mailadres, een pagina van dit project of een bepaald bestand. Selecteer de optie Page in the project. Daarna zie je een lijst van aangemaakte webpagina’s waarin je de juiste selecteert.

Bij Target kies je ervoor om de webpagina te openen in een nieuw browservenster of in het geopende browservenster. Deze laatste optie is gangbaar. Als je de linkermuisknop ingedrukt houdt terwijl je een knop van het navigatiemenu aanwijst, voeg je submenu’s toe die je dan op dezelfde manier laat verwijzen naar bestaande webpagina’s.

Masterpages

RocketCake werkt ook met zogeheten masterpages. Als je een website met veel pagina’s maakt, zal deze techniek de opmaak aanzienlijk versnellen. Een masterpage is een opgemaakt model dat als sjabloon fungeert voor andere pagina’s. Zo’n masterpage is dus geen reguliere webpagina. Zo maak je er een: maak een nieuwe webpagina, plaats het keuzemenu, zorgt dat het menu werkt zoals het hoort en maak deze pagina op zonder echte tekstinhoud. Dan voeg je uit de Toolset een Content Placeholder toe. Zonder dit element werkt de masterpage niet. Geef deze speciale pagina een duidelijke naam, bijvoorbeeld masterpage.html. Vervolgens maak je een of enkele webpagina’s die je niet van lay-out voorziet.

©PXimport

Je typt tekst, voegt eventueel een afbeelding toe en slaat deze pagina op. Bij deze pagina’s met inhoud kijk je onderaan bij de Properties in het veld Master Page. Daar activeer je de optie UseMasterPage. Als je het vinkje hebt aangezet, verschijnt een nieuw vakje waarin je de naam van de bedoelde masterpage selecteert. Je kunt meerdere masterpages gebruiken. Op dit moment zie je nog niets, maar als je op de knop Preview klikt, zul je merken dat de inhoud van deze pagina netjes in de Content Placeholder van de geselecteerde masterpage wordt gepubliceerd.

Media invoegen

Met RocketCake voeg je YouTube-filmpjes toe door in de Toolset het item YouTube video te selecteren. Daarna vul je in de Properties het webadres in van het filmpje. Al even makkelijk is het toevoegen van een fotogalerij. Nadat je Image Gallery hebt gekozen uit de Toolset, selecteer je de verschillende foto’s in de vakjes ImageFile1, ImageFile2 enzovoort. Er zijn verschillende manier om de foto’s in de galerij te vergroten. Je kunt ze bijvoorbeeld in een nieuw venster openen, in een pop-upvenstertje, maar het mooiste vinden wij als grote afbeelding op een afzonderlijke laag.

Publiceren

Je bent klaar? Dan kun je de website publiceren op internet of op een lokale schijf. RocketCake is voorzien van een ftp-functie om alles netjes op de server te plaatsen in de map die je provider daarvoor ter beschikking stelt. Vul daarvoor het ftp-adres in, de gebruikersnaam en het wachtwoord. Gebruik eventueel de optie Save Password om het wachtwoord op te slaan. Wanneer je de website publiceert op je harde schijf, kun je de homepage bezoeken door het bestand index.html te openen met je internetprogramma.

▼ Volgende artikel
Waar voor je geld: 5 randloze smartphones voor minder dan 350 euro
© Paulus N. Rusyanto
Huis

Waar voor je geld: 5 randloze smartphones voor minder dan 350 euro

Bij ID.nl zijn we dol op kwaliteitsproducten waar je niet de hoofdprijs voor betaalt. Daarom speuren we een paar keer per week binnen een bepaald thema naar zulke deals. Een smartphone met een dunne schermrand was jaren geleden nogal prijzig, tegenwoordig vind je ze voor een schappelijke prijs. Wij hebben vijf randloze telefoons voor minder dan 350 euro voor je weten te vinden.

Ramdloze smartphones, ook wel toestellen met een zogeheten full-screen- of edge-to-edge- display genoemd, winnen de laatste jaren steeds meer aan populariteit – en dat is niet zonder reden. Door het minimaliseren van de schermranden hebben deze telefoons een strak en modern design, waarbij het scherm nagenoeg de volledige voorkant van het toestel beslaat. Dit zorgt voor een luxe uitstraling. Bovendien maken fabrikanten optimaal gebruik van de beschikbare ruimte, waardoor zelfs compacte toestellen een groter schermoppervlak kunnen bieden. Voor gebruikers betekent dit een betere balans tussen draagbaarheid en functionaliteit. Daarnaast zijn veel randloze smartphones uitgerust met moderne technologieën zoals in-display vingerafdrukscanners en geavanceerde gezichtsscanners.

Samsung Galaxy A35 5G

De Galaxy A35 5G is een middenklasse smartphone met een helder 6,6-inch Super AMOLED-scherm, een 50 MP hoofdcamera en een krachtige Exynos 1380-processor. Het toestel biedt 5G-connectiviteit en een batterijduur die gemakkelijk een dag meegaat. Met Samsung's One UI 6.1 en een strakke ontwerp is dit een uitstekende keuze voor gebruikers die op zoek zijn naar een betrouwbare en stijlvolle smartphone.

Motorola Edge 40

De Motorola Edge 40 beschikt over een 6,55-inch pOLED-scherm met een verversingssnelheid van 144 Hz, wat zorgt voor vloeiende beelden. Het toestel is uitgerust met een MediaTek Dimensity 8020-processor en een 50 MP hoofdcamera met optische beeldstabilisatie. Dankzij de 68W TurboPower-snellader is de 4400 mAh-batterij snel opgeladen. Het slanke, randloze ontwerp met afgeronde hoeken maakt dit een toestel met een premium uiterlijk.

Nothing Phone (2a)

De Nothing Phone (2a) valt op door zijn unieke, transparante ontwerp en LED-notificatieverlichting en de mogelijkheid om afzonderlijke onderdelen makkelijk te vervangen. Het toestel heeft een 6,7-inch AMOLED-scherm, een MediaTek Dimensity 7200 Pro-processor en een dubbele 50 MP camera-opstelling. Met een batterijcapaciteit van 5000 mAh en ondersteuning voor 45W snelladen biedt deze smartphone goede preraties.

Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G

De Redmi Note 13 Pro+ 5G van Xiaomi is uitgerust met een 6,67-inch AMOLED-scherm met een verversingssnelheid van 120 Hz en een resolutie van 1,5K. Het toestel beschikt over een 200 MP hoofdcamera, een MediaTek Dimensity 7200-Ultra-processor en een 5000 mAh-batterij die 120W snelladen ondersteunt. Door het randloze ontwerp en de krachtige specificaties is deze telefoon een uitstekende keuze voor fotografie-enthousiastelingen.

Google Pixel 7a

De Google Pixel 7a biedt een prettige Android-ervaring met regelmatige updates en een uitstekende camera. Het toestel heeft een 6,1-inch OLED-scherm, een Google Tensor G2-processor en een 64 MP hoofdcamera. Met functies zoals Real Tone en Night Sight levert de Pixel 7a indrukwekkende foto's, zelfs bij weinig licht. De telefoon heeft vooral aan de bovenzijde een smalle rand en de cameralens zit daarbij mooi in het display verwerkt. De compacte vormfactor maakt dit toestel ideaal voor gebruikers die een handzame smartphone zoeken.

▼ Volgende artikel
Nooit meer te veel wasmiddel: zo werkt automatisch doseren in je wasmachine
© AK | ID.nl
Huis

Nooit meer te veel wasmiddel: zo werkt automatisch doseren in je wasmachine

Automatisch wasmiddel doseren is een functie die steeds vaker voorkomt op moderne wasmachines. Handig, want je hoeft niet meer zelf af te meten hoeveel wasmiddel je nodig hebt. Maar hoe werkt het precies, wat zijn de voordelen en waar moet je op letten?

In dit artikel lees je:

  • Wat automatisch wasmiddel doseren is
  • Hoe goed automatisch doseren werkt
  • Wat de voordelen van automatisch doseren zijn
  • Wat de nadelen van automatisch doseren zijn
  • Hoe vaak je de reservoirs moet bijvullen
  • Welk wasmiddel je het best kunt gebruiken
  • Hoe je het doseersysteem schoon en fris houdt
  • Hoe deze functie bij verschillende merken heet

Lees ook: Dit wil je weten over de wasprogramma's van je wasmachine

Wat is automatisch wasmiddel doseren?

Automatisch doseren betekent dat de wasmachine zelf bepaalt hoeveel wasmiddel en wasverzachter nodig is voor elke wasbeurt. Dit gebeurt met behulp van sensoren die onder meer kijken naar het gewicht van de was, de textielsoort en soms ook hoe vuil het wasgoed is. Je vult de reservoirs één keer met vloeibaar wasmiddel en eventueel wasverzachter. De machine gebruikt bij elke wasbeurt precies de hoeveelheid die nodig is. Je hoeft dus niet meer voor elke wasbeurt te meten of te gokken of met wasmiddel te knoeien.

Hoe goed werkt automatisch doseren?

In de praktijk werkt automatische dosering over het algemeen goed. Vooral bij normaal bevuilde was levert het een schone was op zonder overdosering. De sensoren stemmen de hoeveelheid nauwkeurig af op de lading. Wel zijn er verschillen tussen systemen. Bij sommige merken kun je bijvoorbeeld zelf de dosering nog bijstellen als je merkt dat de was niet fris genoeg wordt of dat er juist zeepresten achterblijven. Bij sterk bevuilde was of speciale stoffen (zoals sportkleding of babykleding) kan het zijn dat je alsnog handmatig wilt doseren of een ander type wasmiddel nodig hebt.

©AEG

AutoDose van AEG.

Voordelen van automatische dosering

Het grootste voordeel is gemak: je vult één keer het reservoir en daarna hoef je er wekenlang niet naar om te kijken. Daarnaast helpt automatische dosering bij het besparen van wasmiddel. Veel mensen gebruiken onbewust te veel, wat niet alleen slecht is voor het milieu, maar ook zorgt voor zeepresten in kleding en de machine. Verder voorkom je slijtage aan je kleding. Te veel wasmiddel kan stoffen aantasten en zorgt ervoor dat kleding minder lang mooi blijft.

Nadelen van automatische dosering

Niet alles is positief. Automatisch doseren werkt alleen met vloeibaar wasmiddel. Waspoeder of capsules kun je niet gebruiken. Daarnaast moet je erop letten dat je de juiste soort wasmiddel kiest. Sommige systemen werken niet goed met dikkere of schuimende middelen.

Een ander aandachtspunt is geur: omdat je het reservoir lang gebruikt, kan dat na verloop van tijd een muffe geur afgeven. Regelmatig schoonmaken en niet te lang wachten met bijvullen helpt dat voorkomen.

Bij sommige systemen kun je niet zelf bepalen welk vak je voor welk type wasmiddel gebruikt, of kun je geen speciaal wasmiddel apart instellen (bijvoorbeeld voor witte was of wol). Dat maakt je wat beperkter in je mogelijkheden.

©AEG

Hoe vaak moet je bijvullen?

Dat hangt af van de capaciteit van het reservoir en hoe vaak je wast. Gemiddeld gaat een volle tank tussen de 20 en 40 wasbeurten mee. Sommige machines geven een seintje als het wasmiddel bijna op is, bij andere moet je het zelf in de gaten houden.

Welk wasmiddel werkt het best?

Gebruik altijd vloeibaar wasmiddel. Veel fabrikanten raden hun eigen merk aan (zoals bijvoorbeeld Miele UltraPhase). In de praktijk werken veel gangbare A-merken ook goed, zolang ze niet te dik of sterk schuimend zijn. Vermijd ecologische of geconcentreerde wasmiddelen die speciaal zijn ontwikkeld voor handmatige dosering, tenzij het systeem ze aankan. Bij sommige merken slimme wasmachines (zoals Bosch en Siemens) kun je met de app de barcode op je eigen wasmiddelen scannen. De app stuurt dan informatie over de concentratie van je wasmiddel en de waterhardheid automatisch door naar de wasmachine, zodat echt altijd de juiste dosering wordt gebruikt.

Test een wasmiddel een tijdje en kijk hoe de machine reageert: blijft er schuim achter, wordt de was goed schoon, ruikt het fris? Zo ontdek je wat het beste werkt voor jouw situatie.

©Miele

Miele UltraPhase-flacons.

Het automatische doseersysteem schoonmaken Vloeibaar wasmiddel en wasverzachter bevatten stoffen die na verloop van tijd een laagje kunnen achterlaten in het reservoir en de leidingen. Het is dus belangrijk om het automatische doseersysteem regelmatig schoon te maken. De meeste machines hebben reservoirs die je makkelijk kunt uitnemen. Spoel deze ongeveer eens per maand om met warm water. Gebruik eventueel een klein beetje schoonmaakazijn om opgehoopte zeepresten los te weken. Let erop dat je alles goed naspoelt en laat drogen voordat je de reservoirs terugplaatst. Heeft jouw machine vaste tanks die je niet kunt loshalen? Gebruik dan het schoonmaakprogramma (indien aanwezig) of spoel het systeem door; dit doe je door het reservoir te vullen met warm water zonder wasmiddel. Draai vervolgens een wasprogramma zonder was. Controleer ook regelmatig de dopjes, klepjes en slangetjes rondom het doseersysteem. Een tandenborstel kan helpen om lastige randjes schoon te maken.

Van i-DOS tot SmartDosing

In onderstaande tabel zie je wat de benaming voor het automatisch-doseersysteem is bij de grootste wasmachine-merken.

MerkBenamingUitleg
Boschi-DOS 1Twee reservoirs, een voor wasmiddel en een voor wasverzachter, instelbare dosering, houdt rekening met waterhardheid
Boschi-DOS 2Twee reservoirs, een voor wasmiddel en een voor wasverzachter of een ander soort wasmiddel, instelbare dosering, houdt rekening met waterhardheid
AEGAutoDoseVier reservoirs (automatisch en handmatig), appwaarschuwingen, flexibel
SiemensintelligentDosingVergelijkbaar met i-DOS, instelbaar via display/app, kalkherkenning
MieleTwinDosWerkt met UltraPhase-cartridges of hervulbare reservoirs, zeer precies
SamsungAutoDoseTwee reservoirs, instelbaar via display en app, werkt met veel merken
HisenseAutoDoseEenvoudig systeem met één reservoir, basisinstellingen
LGezDispenseTwee grote reservoirs, appkoppeling, slimme sensoren
BekoAutoDoseEenvoudig systeem, vaak één reservoir, geen appkoppeling
Whirlpool6th Sense AutoDoseTwee reservoirs, gekoppeld aan 6th Sense-sensoren, stabiele werking
HaierSmartDosingAutomatische aanpassing aan belading, vaak één groot reservoir, appinstellingen

Conclusie

Automatische dosering maakt wassen makkelijker en voorkomt verspilling van wasmiddel. Vooral bij regelmatig gebruik is het een handige functie die tijd bespaart en je kleding beschermt. De werking hangt af van het merk en type wasmiddel dat je gebruikt. Kies daarom een machine die bij jouw wasgedrag past (tip: bij (web)winkels die wasmachines verkopen kun je modellen makkelijk met elkaar vergelijken) en experimenteer met verschillende vloeibare wasmiddelen om de beste combinatie te vinden.