Er is nog steeds een groot aantal mensen dat geen Mac heeft. Een kwart van de stemmers geeft aan voorlopig nog zonder door het leven te gaan. Zo'n 13% van de stemmers gebruikt een Mac omdat hij er mooi uitziet, en 8% om voor eens en altijd van alle virussen en spyware af te zijn. Slechts 3% geeft aan een Mac per se nodig te hebben voor zijn of haar werk. Vandaag plaatsen we weer een nieuwe poll op onze site.
Resultaten poll: 59 % kiest Mac vanwege besturingssysteem
Je kunt tal van redenen verzinnen om een Mac aan te schaffen. Afgelopen week vroegen we je in onze poll te stemmen op wat jou motivatie is. 59% van de stemmers geeft aan het besturingssysteem de belangrijkste factor te vinden.
Dit artikel is onderdeel van:
Net Binnen

Games
18 meiGTA 6 kopen: hier pre-orderen voor PS5 en Xbox Series X en S

TechPartner
11 juniID 🧡 WK: met deze opstelling is de winst sowieso al binnen

Tech
gisteren 14:00WK-wedstrijden bekijk je met minder vertraging via NLZiet-testkanaal

Games
gisteren 12:39PlayStation blijft voorlopig inzetten op liveservicegames

Entertainment
gisteren 11:17Shrek-spin-off Donkey verschijnt in 2028

Tech
gisteren 10:05Deezer gebruikt juist geen AI om je muziek te laten remixen

Entertainment
vrijdag 17:00Plaatsvervangende oorpijn met de nieuwe Evil Dead Burn-trailer

Tech
vrijdag 16:15Amerikaanse overheid gaat alle gebruikers van nieuwe ChatGPT controleren

Tech
vrijdag 15:22Windows 10 blijft een jaar langer dan verwacht veilig om te gebruiken
Misschien vind je dit ook interessant
Reacties laden...





