Rabobank kampt met grote storing

Desktops & monitoren

Geplaatst: 23 juli 2014 - 05:58

Aangepast: 27 augustus 2022 - 01:06

Klanten van de Rabobank hebben last van een grote storing. Sinds gisteravond kunnen klanten amper inloggen op de site, en werkt de Rabobank-app niet. De bank heeft de problemen bevestigd en zegt bezig te zijn naar een oplossing.

Hoe lang de storing nog gaat duren, is niet bekend. Het gaat om een grootschalige netwerkstoring die voor alle klanten lijkt te gelden. Wat de oorzaak van de storing is, is niet bekend.

Inloggen is bijna niet mogelijk. Wanneer dat wel lukt, is het saldo niet te zien. De storing geldt voor zowel de website als de app.

Het is de zoveelste grote storing van de Rabobank in de afgelopen maanden. De vorige keren was de storing echter van korte duur. Storingen bij banken komen vaker voor rond het eind van de maand.

Deel dit artikel:

Opmerkingen

0
Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.


Log in om een reactie te plaatsen.

Aanbevolen voor jou

ID.nl logo

ID.nl, onderdeel van Reshift BV, is in 2022 gestart en uitgegroeid tot de meest toonaangevende en complete consumentensite van Nederland. Het doel van ID.nl is om de consument te helpen met alle technologie die hoort bij het dagelijks leven: van smart-health-meters tot e-bikes, van warmtepompen tot zonnepanelen - en alles daar tussenin!

Duidelijk, betrouwbaar en onafhankelijk: ID.nl maakt moeilijke dingen makkelijk.

Contact

ID.nl

Nijverheidsweg 18

2031 CP Haarlem

info@id.nl

Telefoon: 023-5430000