3 handige apps om takenlijstjes te maken

© PXimport

3 handige apps om takenlijstjes te maken

Beveiligingssoftware

Geplaatst: 1 november 2013 - 18:00

Aangepast: 16 november 2022 - 09:59

Redactie

Mailtje sturen, fiets laten repareren, boodschappen halen en... wat was het vierde ook alweer? Het is menselijk om dingen te vergeten, maar handig is het meestal niet. Met deze drie takenlijst-apps voorkom je dit probleem en vergeet je nooit meer wat.

Any.do to-do list & task list

De Any.do-app is een van de meest gebruikte digitale takenlijstjes. De app is zeer gebruiksvriendelijk en biedt vele mogelijkheden, zoals: cloud synchronisatie, spraakherkenning, alerts, Google Task-synchronisatie, Notes en een overzicht van gemiste telefoongesprekken.

Je kunt er daarnaast voor kiezen om dagelijks herinnerd te worden aan het plannen van je dag, en notities gelijk met vrienden te delen. Dit alles wordt weergegeven in een mooie en overzichtelijke 'surface'. Een handige app dus met veel opties, misschien zelfs teveel voor gebruikers die tevreden zijn met één lijstje.

Download hier de Any.do-app voor Android en iOS

© PXimport

Todo 7

Op zoek naar een takenlijstje voor je iOS-apparaten? Todo 7 is speciaal ontworpen om het maximale uit iOS 7 te halen. Het broertje, Todo Cloud 7, is daarnaast geschikt voor het plannen van samenwerkingen aan projecten. Beide apps zijn voorzien van handige opties zoals geo-tagging die je aan een taak herinnert als je dichtbij de betreffende locatie bent.

Je kunt taken in de app makkelijk scheiden en van kleurcodes voorzien. Het enige nadeel is dat je voor deze handige apps wel moet betalen. Todo 7 kost eenmalig 4,49 euro. Todo Cloud kun je 14 dagen gratis uitproberen, daarna kost de samenwerkingsapp 1,79 euro per maand of 17,99 euro per jaar.

Download hier de Todo 7 of Todo Cloud 7-app

© PXimport

Get it Done

Een praktische app met een motiverende titel. Get it Done kun je zowel op een werkstation (pc of laptop) gebruiken als op een tablet of smartphone. Daarbij werkt het op iOS, Android, Windows Phone en Blackberry. De app werkt ook offline, dus hierdoor heb je je taken altijd en overal bij de hand. De app geeft je de mogelijkheid je taken in verschillende gebieden op te delen zodat je overzicht houdt in de dagelijkse chaos. Een handige app dus, zeker als je veel verschillende apparaten gebruikt.

Download Get it Done hier voor Android of iOS

© PXimport

Deel dit artikel
Reageer op dit artikel
Wat vond je van dit artikel?

Aanbevolen voor jou

ID.nl logo

ID.nl, onderdeel van Reshift BV, is in 2022 gestart en uitgegroeid tot de meest toonaangevende en complete consumentensite van Nederland. Het doel van ID.nl is om de consument te helpen met alle technologie die hoort bij het dagelijks leven: van smart-health-meters tot e-bikes, van warmtepompen tot zonnepanelen - en alles daar tussenin!

Duidelijk, betrouwbaar en onafhankelijk: ID.nl maakt moeilijke dingen makkelijk.

Contact

ID.nl

Nijverheidsweg 18

2031 CP Haarlem

info@id.nl

Telefoon: 023-5430000