Het is nog onduidelijk of Qik haar voornemen ook kan realiseren. Het bedrijf heeft namelijk API's nodig van Apple, zodat het bedrijf de samenwerking tussen Qik en FaceTime kan realiseren. Het is nog niet bekend of Apple ook van plan is deze API's aan Qik te geven. Een voordeel van Qik boven FaceTime is dat je ook via 3G gebruik kunt maken van de dienst. Dit terwijl je FaceTime alleen kunt gebruiken als je verbonden bent met een WiFi-netwerk. WiFi geeft hierbij echter wel een betere data connectie. Het is dan ook mogelijk dat tijdens videochatten via 3G beelden vertraagd binnen komen. Momenteel is er slechts één Android-toestel met een camera aan de voorkant. Dit is de HTC Evo 4G die in de VS inmiddels verkrijgbaar is. Het is nog onbekend wanneer dit toestel ook in Nederland te koop is.
Qik wil FaceTime op Android
De mobiele live video streaming app Qik wil FaceTime-functionaliteiten aan haar app toevoegen. Hierdoor kunnen Android-gebruikers die beschikken over een toestel met een camera aan de voorkant videochatten met iPhone 4-eigenaren die gebruik maken van FaceTime.
Dit artikel is onderdeel van:
Net Binnen

Games
18 meiGTA 6 kopen: hier pre-orderen voor PS5 en Xbox Series X en S

Games
7 uur geledenBevestigd: Grand Theft Auto 6 kost 79,99 euro, pre-orders gestart

Entertainment
gisteren 18:00Review: Supergirl doet net genoeg om zich te onderscheiden

Entertainment
gisteren 16:05The Revenant-regisseur en Tom Cruise slaan handen ineen voor Digger

Games
gisteren 14:30Grand Theft Auto 6 is volgens Sony een 'singleplayerervaring'

Games
gisteren 14:00Review: Star Fox wil je controller horen kraken

Smart Living
gisteren 13:33Update: de prijs van stroom stijgt vanavond nog meer

Games
gisteren 13:16Tientallen nieuwe Grand Theft Auto 6-screenshots te zien

Games
gisteren 12:43Grand Theft Auto 6-reserveringen starten vannacht, fysieke editie heeft geen disk
Misschien vind je dit ook interessant
Reacties laden...







