De nieuwprijs voor het pakket is nog niet bekend gemaakt, maar zal waarschijnlijk net als voorganger Leopard rond de 129 dollar bedragen. Al is de vraag hoeveel mensen deze prijs daadwerkelijk zullen betalen. Bijna alle huidige Mac gebruikers draaien al Leopard en komen dus in aanmerking voor een upgrade.

Leopard is onder de Mac-gebruikers een stuk populairder dan dat Windows Vista en Windows 7 dat zijn onder de PC-gebruikers. Door het slecht presteren van vooral Vista wilden veel gebruikers eerst terug naar het oude besturingssysteem Windows XP. Met Windows 7 lijkt Microsoft echter toch een verbeterslag te hebben gemaakt qua snelheid en gebruiksvriendelijkheid, alleen zal de prijs toch een stuk hoger liggen dan Snow Leopard.