In juli 2008 sprak Arrington nog over 'maximaal $200', in april van dit jaar werd er gesproken over een maximumbedrag van $300 en iets later deden geruchten de ronde dat de Crunchpad eerder richting de $400 zou kruipen. Arrington wilde in juli of augustus een formele aankondiging doen, maar deze is er nooit gekomen.
Een andere (doch vergezochte) verklaring voor het uitblijven van de Crunchpad is dat Arrington nog wacht op de release van Google's Chrome OS. Arrington is goede vrienden met Google. Toch lijkt een dergelijke zet niet slim -- elke maand uitstel kruipt de introductie van Apple's Tablet een maand dichterbij...
















