Gebruikers kunnen in de online Apple Store vragen beantwoorden van klanten

© PXimport

Gebruikers kunnen in de online Apple Store vragen beantwoorden van klanten

Smartphone & tablet

Geplaatst: 20 maart 2012 - 13:18

Aangepast: 16 november 2022 - 09:23

Wouter Hoeffnagel

Apple heeft de online Apple Store voorzien van een update. Productpagina van's de online winkel zijn voorzien van een feature waarin klanten advies kunnen vragen aan Apple-gebruikers.

De nieuwe feature draagt de titel 'Answers from the community' en moet de frequently asked questions die Apple standaard voor ieder product publiceert aanvullen. In de feature kunnen klanten zoeken naar onderwerpen door een vraag in te vullen in de zoekmachine. Daarnaast worden zowel populaire vragen als populaire onderwerpen in een lijst weergegeven. Het is ook mogelijk alle vragen of onderwerpen te bekijken.

Vragen beantwoorden

Het is natuurlijk mogelijk dat klanten via de zoekmachine geen antwoord kunnen vinden op hun vraag. In dit geval kunnen klanten ervoor kiezen de vraag achter te laten op de pagina, waarna Apple-gebruikers deze vraag kunnen beantwoorden. Om dit te kunnen doen moeten Apple-gebruikers eerst inloggen op hun Apple-ID.

Helaas is de 'Answers from the community'-feature op dit moment alleen beschikbaar in de Amerikaanse Apple Store. Het is onduidelijk wanneer Apple ook de Nederlandse Apple Store een update geeft.

Deel dit artikel
Reageer op dit artikel
Voeg toe aan favorieten
Wat vond je van dit artikel?

Aanbevolen voor jou

ID.nl logo

ID.nl, onderdeel van Reshift BV, is in 2022 gestart en uitgegroeid tot de meest toonaangevende en complete consumentensite van Nederland. Het doel van ID.nl is om de consument te helpen met alle technologie die hoort bij het dagelijks leven: van smart-health-meters tot e-bikes, van warmtepompen tot zonnepanelen - en alles daar tussenin!

Duidelijk, betrouwbaar en onafhankelijk: ID.nl maakt moeilijke dingen makkelijk.

Contact

ID.nl

Nijverheidsweg 18

2031 CP Haarlem

info@id.nl

Telefoon: 023-5430000