Om de nieuwe logo's te zien hoef je geen nieuwe versie van iTunes te downloaden. In de App Store op een iPhone, iPad of iPod moet je helaas nog wel de beschrijving van de app doornemen om te achterhalen of Game Center wordt ondersteund. Wanneer de logo’s ook op iOS-apparaten te zien zijn is nog niet bekend. Game Center is een app waarmee je mensen kunt uitnodiging om online te gamen. Om gebruik te maken van de dienst moet je inloggen met je Apple ID en een bijnaam instellen. Ook is het mogelijk om in Game Center meerdere emailadressen aan dit account te koppelen, waardoor andere gamers je makkelijker kunnen vinden. Vanuit Game Center kun je spellen direct opstarten en spelen.
Apple markeert Game Center-games met logo
Apple gaat games die geschikt zijn voor href="http://www.apple.com/nl/iphone/features/game-center.html">Game Center</a> markeren met het Game Center-logo. Zodra je dit logo in iTunes ziet weet je dat het compatible is met Game Center. De logo's zijn voorlopig alleen te zien in de iTunes Store op de desktop.
Dit artikel is onderdeel van:
Net Binnen

Games
18 meiGTA 6 kopen: hier pre-orderen voor PS5 en Xbox Series X en S

TechPartner
11 juniID 🧡 WK: met deze opstelling is de winst sowieso al binnen

Tech
21 min geledenHonderden kranten klagen OpenAI en Microsoft aan voor AI-kopieerwerk van artikelen

Tech
1 uur geledenGoogle Play Store laat vanaf 30 juni externe betaalmethoden toe

Tech
3 uur geledenBestandsgeschiedenis als reddende engel: altijd een vorige versie achter de hand

Games
10 uur geledenBevestigd: Grand Theft Auto 6 kost 79,99 euro, pre-orders gestart

Entertainment
gisteren 18:00Review: Supergirl doet net genoeg om zich te onderscheiden

Entertainment
gisteren 16:05The Revenant-regisseur en Tom Cruise slaan handen ineen voor Digger

Games
gisteren 14:30Grand Theft Auto 6 is volgens Sony een 'singleplayerervaring'
Misschien vind je dit ook interessant
Reacties laden...





