iPhoneclub heeft zijn bedenkingen bij deze bewerking, omdat Apple tot nu toe nog geen enkele plugin voor Mobile Safari heeft goedgekeurd: in de ontwikkelaarsovereenkomst staat nu eenmaal: "an Application may not itself install or launch other executable code by any means."

Dat Apple de plugin goedkeurt lijkt dus niet te gaan gebeuren. Daarnaast maakt Grant gebruik van het Adobe Flash-logo zonder hiervoor toestemming van Adobe te hebben. Adobe zelf is ook al langere tijd bezig met het overzetten van Flash naar de iPhone, maar wordt hierbij gehinderd door de beperkingen in de ontwikkelaarsovereenkomst.

Mocht Apple de Flash Mobile-plugin inderdaad afwijzen, dan is alle hoop nog niet verloren: Jonah Grant zou de plugin ook via Cydia (al dan niet betaald) kunnen aanbieden. Zo zouden bezitters van een gejailbreakte iPhone in ieder geval de beschikking over Flash Mobile krijgen.