Toch is het niet ondenkbaar dat Apple Lala's muziekdienst één op één wil gaan overzetten naar iTunes om zo op korte termijn streaming muziek aan te kunnen bieden.
Lala is een muziekdienst waarbij het mogelijk is muziek te streamen naar elk apparaat met internettoegang (behalve de iPhone). De dienst heeft contracten met alle grote platenmaatschappijen en kent redelijk wat leden, al is de dienst nooit echt aangeslagen. Lala heeft als reden voor de overname gegeven dat het geen mogelijkheden ziet om winst te gaan maken met het huidige bedrijfsmodel. Een overname door Apple was dan ook een logische keuze.
















