Aansluitend op de nieuwe eis van Apple hield MacWorld een klein onderzoekje. Wat vind jij van deze maatregel? Op onze poll kon je afgelopen week uit de vier volgende antwoorden kiezen: 1. Prima systeem, niks aan veranderen 2. Goed systeem, maar 30% is echt teveel 3. Geen goede zaak. Uitgevers moeten mbt. hun abonnementen alles zelf kunnen bepalen. 4. Ik heb geen mening over deze kwestie. Met 45% van de stemmen, geeft het merendeel aan 30% teveel te vinden. Het systeem is goed maar Apple heeft er volgens de meesten teveel profijt van. 31% vindt dat Apple iets anders moet verzinnen, deze mensen stemden op antwoord 3. Zo'n 17 % heeft geen problemen met het systeem, en 8% heeft geen mening. Of Apple het systeem gaat aanpassen is nog niet bekend. Veel kritiek is er wel geweest op het nieuwe abonnementen-model. Zo heeft de NMA zich zelfs bemoeit met de kwestie, echter verdere stappen zijn er niet ondernomen.
Resultaten poll: 45% vindt dat Apple teveel opstrijkt
Onlangs introduceerde Apple haar nieuwe abonnementensysteem in de App Store. Het verplicht uitgevers (van o.a. kranten en tijdschriften) om 30% van hun app-abonemment aan Apple af te staan.
Dit artikel is onderdeel van:
Net Binnen

Games
18 meiGTA 6 kopen: hier pre-orderen voor PS5 en Xbox Series X en S

TechPartner
11 juniID 🧡 WK: met deze opstelling is de winst sowieso al binnen

Entertainment
gisteren 17:00Plaatsvervangende oorpijn met de nieuwe Evil Dead Burn-trailer

Tech
gisteren 16:15Amerikaanse overheid gaat alle gebruikers van nieuwe ChatGPT controleren

Tech
gisteren 15:22Windows 10 blijft een jaar langer dan verwacht veilig om te gebruiken

Games
gisteren 14:15Grand Theft Auto 6 krijgt uitgebreide in-game socialmediaplatforms

Games
gisteren 10:39Sony voert ontslagronde bij Destiny- en Marathon-ontwikkelaar door

Tech
gisteren 09:45YouTube Shorts-video's toch nog te lang? Bekijk ze twee keer zo snel

Tech
gisteren 08:11Samsung introduceert Galaxy A27 5G: AI-functies voor de middenklasse
Misschien vind je dit ook interessant
Reacties laden...


