- Twitter ontwikkelplatform: Twitter introduceert een nieuw ontwikkelplatform dat is voorzien van tutorials, faq's en documentatie over hoe de Twitter API's gebruikt moeten worden om Twitter-applicaties te bouwen. Dit platform verschijnt volgende week.
- OAuth: de toegangsfrequentie van API gebruikers gaat van 150 naar 1500 per uur.
- Chrip, Twitter Developers Conference: Twitter gaat een conferentie houden voor ontwikkelaars in San Francisco in 2010.
Het is duidelijk dat Twitter zicht richt op toepassingen en in contact wil blijven met ontwikkelaars. De vraag blijft hoe ze hiermee op termijn geld willen gaan verdienen. Of dat ze de applicatieontwikkelaars die wel geld verdienen met de TwitterApps om geld gaan vragen?
Via: Neowin
















