Maar de snelle ontkenning maakt wel duidelijk dat we de beweringen van anonieme ‘industry insiders' soms maar met een korrel zout moet nemen.

Het zou ook wat ongeloofwaardig zijn als Nokia opeens Symbian aan de kant zou zetten, een besturingssysteem waarin ze veel geld hebben gestoken. Te riskant; hoewel Android-kenners van mening zijn dat een Android-toestel van Nokia tot erg interessante toestelspecificaties zou kunnen leiden.

Heel onlogisch is het ook niet gezien het tanende marktaandeel van Nokia in het Smartphonesegment. Het is nooit te laat om van strategie te veranderen. Ook worden geruchten in een vroeg stadium wel vaker officieel ontkend. We wachten het af.

Via: Android Planet

http://www.androidplanet.nl/1922/nokia-ontkent-android-smartphone/