Dit zou veel kwaad bloed zetten bij klanten van de iTunes-winkel.

De hack schijnt al een paar maanden oud te zijn. De kans is dan ook groot dat veel Chinezen maandenlang muziek en applicaties hebben gekocht met de gekraakte kadobonnen. Omdat de muzieklabels en externe iPhone-ontwikkelaars wel gewoon betaald willen worden, kan de hack Apple mogelijk duizenden dollars kosten. Volgens de blog Outdustry is de markt overspoeld met nep-tegeoedbonnen en zijn er duizenden online te koop.

Apple heeft nog niet officieel gereageerd op de hack.


Bron: outdustry.com