De Apple CEO had zich in april van dit jaar bereid verklaard met twee fans maximaal een uur lang koffie te drinken op het hoofdkantoor van Apple. De bedragen liepen op de eerste dag van de veiling al op tot tienduizenden euro’s. En nu de veiling geëindigd is en het monsterlijke bedrag van 610.000 dollar op tafel is gekomen, is het de vraag wat de twee fans zoal gaan bespreken. 610.000 dollar voor 60 minuten. Dat is 10.000 dollar per minuut.... Een exacte datum voor het gesprek is nog niet geprikt, maar de twee gelukkigen hebben een jaar de tijd om een datum te vinden voor de koffie-afsraak met Tim Cook, in het hoofdkwartier van Apple in Cupertino. Wat zouden jullie vragen aan Tim Cook?
Veiling koffie met Cook eindigt op 610.000 dollar

Foto: PXimport
De veiling voor koffie met TIm Cook, de CEO van Apple, is ten einde gekomen. Het bedrag voor de koffiesessie, komt op 610.000 dollar. Dat is een duur kopje koffie, maar dat is alleen maar mooi, want de opbrengst zal worden gedoneerd aan het RFK Center for Justice and Human Rights.
Dit artikel is onderdeel van:
Net Binnen

Tech
gisteren 16:46De nieuwe AI-brillen van Meta zijn nu vanaf 309 euro te koop

Games
gisteren 16:36De Nintendo 64 verscheen 30 jaar geleden: een revolutionaire console

Smart Living
gisteren 15:42Let op: de prijs van stroom ligt vanavond extra hoog

Games
gisteren 14:09Review Steam Controller - Is dit de controller waar pc-gamers op hebben gewacht?

Tech
gisteren 12:14Review Amazon Kindle Scribe Colorsoft – Beste Kindle ooit, maar niet voor iedereen

Tech
gisteren 10:55Google gaat samenwerken met geliefd filmproductiebedrijf A24

Tech
gisteren 10:11De beste Amazon Prime Day-deals - juni 2026

Entertainment
gisteren 09:45Coöperatieve piratengame Sea of Thieves wordt verfilmd

Tech
gisteren 08:23Na zeven jaar krijgt WhatsApp een nieuwe baas
Misschien vind je dit ook interessant
Reacties laden...






