Telfort introduceert nieuwe abonnementsvormen

Telecomaanbieder Telfort komt met ingang van 16 april 2012 met nieuwe abonnementen voor de smartphone.

Uit onderzoek van Telfort blijkt dat veel consumenten behoefte hebben om lang te kunnen bellen. Om deze groep tegemoet te komen kun je bij het basisabonnement en beschikbare bundels na tien minuten gratis bellen. Voer je dus een telefoongesprek van een uur, dan betaal je slechts de eerste tien minuten. Overigens hanteert Telfort wel een fair-use-policy van 3.000 belminuten per maand om te voorkomen dat consumenten hun mobiele telefoon gaan inzetten als babyfoon.

Neem je een abonnement met databundel af, dan hoef je niet meer bang te zijn dat je op hoge kosten wordt gejaagd. Bereik je de grens van jouw databundel, dan wordt het dataverkeer automatisch stopgezet. Overigens kun je wel binnen enkele minuten een extra databundel activeren, waardoor je weer online kunt zijn.

De nieuwe tarieven worden op 16 april 2012 van kracht. Telfort hanteert geen starttarief bij het bellen. Maar bedenk wel dat elk gesprek op hele belminuten wordt afgerond.

 

 

 

 

Deel dit artikel
Reageer op dit artikel
Wat vond je van dit artikel?

Aanbevolen voor jou

ID.nl logo

ID.nl, onderdeel van Reshift BV, is in 2022 gestart en uitgegroeid tot de meest toonaangevende en complete consumentensite van Nederland. Het doel van ID.nl is om de consument te helpen met alle technologie die hoort bij het dagelijks leven: van smart-health-meters tot e-bikes, van warmtepompen tot zonnepanelen - en alles daar tussenin!

Duidelijk, betrouwbaar en onafhankelijk: ID.nl maakt moeilijke dingen makkelijk.

Contact

ID.nl

Nijverheidsweg 18

2031 CP Haarlem

info@id.nl

Telefoon: 023-5430000