Wederom veel klachten over provider Online.nl

Wederom veel klachten over provider Online.nl

Beveiligingssoftware

Geplaatst: 18 november 2016 - 11:13

Aangepast: 26 augustus 2022 - 18:41

De Consumentenbond meldt dat er nog altijd veel klachten zijn rond de provider Online.nl. Alleen al deze maand werden er 200 meldingen waargenomen.

Opnieuw is daarom de Autoriteit Consument & Markt (ACM) ingelicht. Reeds sinds 2014 valt op dat er veel te klagen valt rond Online.nl. Ook vorig jaar werd gesproken van een 'klachtenregen'. De klantenservice zou niet goed meewerken en daarnaast zitten abonnees soms wekenlangs zonder internet, televisie en telefonie. 

Boetes

De ACM zou Online.nl boetes op kunnen leggen, iets waar de Consumentenbond eerder dit jaar ook al om vroeg. Volgens de provider waren er de afgelopen periode werkzaamheden aan het netwerk, en zouden de problemen die daarmee gepaard gingen begin november opgelost zijn. Vermoedelijk is dat niet zo, want de klachten blijven binnenstromen.

Deel dit artikel:

Opmerkingen

0
Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.


Log in om een reactie te plaatsen.

Aanbevolen voor jou

ID.nl logo

ID.nl, onderdeel van Reshift BV, is in 2022 gestart en uitgegroeid tot de meest toonaangevende en complete consumentensite van Nederland. Het doel van ID.nl is om de consument te helpen met alle technologie die hoort bij het dagelijks leven: van smart-health-meters tot e-bikes, van warmtepompen tot zonnepanelen - en alles daar tussenin!

Duidelijk, betrouwbaar en onafhankelijk: ID.nl maakt moeilijke dingen makkelijk.

Contact

ID.nl

Nijverheidsweg 18

2031 CP Haarlem

info@id.nl

Telefoon: 023-5430000