Samsung showt graphics Galaxy Tab S met Papergarden

Samsung is zo tevreden over de graphics op de Galaxy Tab S dat ze een samenwerking aan zijn gegaan met Marvel, Conde Nast en National Geographic. Donderdag werd aangekondigd dat de tijdschriften meewerken aan een nieuwe feature genaamd Papergarden.

Senior Vice President Michael Abary van Samsung zegt dat het hebben van een e-magazine systeem op de Galaxy Tab S het digitale tijdschrift volwassen gaat maken. De Koreaanse elektronicagigant deed deze aankondiging tijdens een evenement in New York, waar ook twee nieuwe versies van de Galaxy Tab S werden aangekondigd: eentje met een 8.4 inch display en een met een 10.5-inch scherm.

Digitale content

Samsung voegt grote namen toe aan Papergarden: de foto’s van National Geographic zullen erop te zien zijn, maar ook merken als Vogue, Glamour, Vanity Fair, Golf Digest en GQ zijn binnenkort te lezen op de Tab S. Daarmee krijgt de digitale content niet alleen een kwaliteit boost, maar wordt het lezen van bladen op een interactieve tablet volgens Samsung een nieuwe ervaring.

Tijdschriften

Maar het houdt niet op met deze grote tijdschriften. Samsung heeft ook aangekondigd samen te gaan werken met The Wall Street Journal, The Washington Post, The Economist en The New York Times. Nieuw in Papergarden is dat je content uit verschillende bronnen kunt combineren op een scherm, dat je ook zelf kunt indelen. 

Lees ook: 

Samsung kondigt eerste telefoon met besturingssysteem Tizen aan
Samsung werkt aan Virtual Reality-headset
Nieuwe cameratelefoon met 10x-zoom: de Samsung GALAXY K zoom

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten