Albert Heijn test slim koelkastmagneet

Albert Heijn test slim koelkastmagneet

Fitness

Geplaatst: 14 april 2017 - 04:54

Albert Heijn is begonnen met het testen van de Hiku, een slim koelkastmagneet die je boodschappenlijst bijwerkt. De supermarktketen nodigt de komende week 200 klanten uit om Hiku uit te proberen.

Magneet

Via een microfoon kunnen gebruikers hun booddchappen inspreken op de Hiku. Na het inspreken van de boodschappen verschijnen deze gelijk in de Appie-app van Albert Heijn en op de website. Klanten kunnen er vervolgens voor kiezen om de producten zelf te halen, of ze te laten bezorgen. Lees ook: Originele Tamagotchi keert terug.

Albert Heijn

Hiku wordt al gebruikt in supermarktketens in de VS, Frankrijk, Australie en het Verenigd Koninkrijk. Het apparaatje zal de Nederlandse winkelier zo'n 46 euro gaan kosten. Er zijn echter nog geen conrete plannen voor de verkoop van het slimme magneet, aangezien Albert Heijn eerst de behoeftetest wil afronden. De testweek moet uitwijzen of klanten behoefte hebben aan een dergelijk apparaat.

Deel dit artikel:

Opmerkingen

0
Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.


Log in om een reactie te plaatsen.

Aanbevolen voor jou

ID.nl logo

ID.nl, onderdeel van Reshift BV, is in 2022 gestart en uitgegroeid tot de meest toonaangevende en complete consumentensite van Nederland. Het doel van ID.nl is om de consument te helpen met alle technologie die hoort bij het dagelijks leven: van smart-health-meters tot e-bikes, van warmtepompen tot zonnepanelen - en alles daar tussenin!

Duidelijk, betrouwbaar en onafhankelijk: ID.nl maakt moeilijke dingen makkelijk.

Contact

ID.nl

Nijverheidsweg 18

2031 CP Haarlem

info@id.nl

Telefoon: 023-5430000